Servis a reklamace

Kdy kontaktovat technickou podporu:

  • nevíte si rady se správným nastavením bazénového příslušenství nebo vířivky
  • potřebujete opravit bazén, zastřešení, vířivku nebo bazénové příslušenství?
  • potřebujete namontovat své nové tepelné čerpadlo, zapojit bezchlórovou úpravu vody nebo jiné bazénové příslušenství?
  • potřebujete svůj bazén po sezóně připravit na zimu tzv. zazimovat?
  • potřebujete zprovoznit svůj bazén po zimní odstávce?
  • potřebujete zaslat doplňky nebo náhradní díly?

Vážení zákazníci,

velice se vám omlouváme, ale v současné době má naše servisní středisko, i přesto že jsme zdvojnásobili počet servisních techniků naplněnou kapacitu pro službu „jarní servis - příprava bazénů na sezónu.“
Aktuálně vám můžeme nabídnout termín cca měsíc po doručení Vašeho požadavku na servisní středisko, jelikož vyřizujeme požadavky našich zákazníků.

Přijměte, prosím, naši omluvu a děkujeme za trpělivost.
Aktuálně pro vás připravujeme nový systém pro rezervaci termínu s předstihem a tudíž i garancí přednostního vyřízení požadavku na výše uvedenou službu.

Děkujeme za pochopení.

Tomáš Gall
Obchodní ředitel

Servisní střediska ALBIXON a.s. Česká republika

Kontakt na servisní střediska:

Osov 75, PSČ 267 25
SERVIS:
Tel:
477 07 07 11
Mail: servis@albixon.cz

REKLAMACE:
Tel:
477 07 07 11
Chcete reklamovat, klikněte zde

Tel. linka v provozu: PO - PA 8:00 - 19:00

Prodej náhradních dílů
Tel: 477 07 07 11
Mail:

Pardubice

Hradecká 147, 530 09 Pardubice
Zákaznický prodej baz. příslušenství
PO - PÁ 9:00 - 17:00

Osov

Osov 75, PSČ 267 25
Zákaznický prodej baz. příslušenství
PO - PÁ 7:00 - 16:00

 

 

ZÁKAZNICKÁ LINKA
477 07 07 11
PO - PA : 8 - 19
Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. O cookies