30. 4. 2013

Ve zdravém těle, zdravý duch - plavání

Jak už titulek napovídá, následující řádky se budou věnovat plavání, jakožto sportu, který lze provádět prakticky v každém věku a téměř kdekoliv.

Není nad to zaplavat si v bazénu na čerstvém vzduchu

Bazén přímo vybízející k plavání

Plavání a jeho účinky

Pravidelné plavání má blahodárné účinky na naše zdraví. S plaváním si můžete snadno zlepšit kondici, zvýšit si kapacitu plic či dokonce částečně upravit krevní tlak. Plavání má také blahodárný vliv na srdeční cévní aparát. Při tomto sportu dochází rovněž k přibývání svalového hmoty, přičemž se ale zbytečně nezatěžují klouby a páteř.

Plavání je vhodnou tělesnou aktivitou i v případě, že jste často ve stresu. S plaváním totiž načerpáte novou psychickou sílu a energii, odreagujete se, uvolníte a zrelaxujete vaše tělo. Tento sport je také velice dobrou rehabilitací například po úrazu. A jelikož existuje hned několik způsobů plavání, můžete si vybrat ten, který vám bude nejvíce vyhovovat.

Vyměňte veřejné koupaliště za vlastní bazén!

Za plaváním můžete nejčastěji docházet buď na nejrůznější koupaliště, nebo do krytých plaveckých stadionů. Ať už si však vyberete jedno či druhé, vždy můžete počítat s tím, že tam nebudete sami.

V tomto bazénu si můžete zaplavat i do stran

Bazén k plavání

Mít vlastní bazén je pro plavce ideální, jelikož se vám při plavání nepletou do dráhy jiní plavci či koupající se lidé. Pokud vás plavání skutečně baví a naplňuje a navíc máte doma či na zahradě dostatek místa, bude pro vás bazén vratnou investicí.

Navštívíte-li naše stránky www.albixon.cz, dozvíte se více jak o bazénech samotných, tak o veškerém příslušenství.

Zpět

 

Zajímají Vás podrobnější informace

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. O cookies