Volná pracovní místa

 

AKTUÁLNĚ VOLNÉ POZICE

Hořovice

Dělník - obsluha CNC

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobnostního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí,
  • škálu 15 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce,věrnostní benefity aj.
Náplň práce:
  • práce s výrobními stroji,
  • obsluha CNC routeru,
  • práce dle technické dokumentace.
Požadujeme:
  • SOU technického směru,
  • požadujeme zodpovědnost za svěřenou výrobní činnost a základní znalost čtení z výkresové dokumentace,
  • manuální zručnost,
  • praxe na CNC stroji - NENÍ PODMÍNKOU!
  • samostatnost a pečlivost.
Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání: SOU
Preferovaný nástup: dle dohody

Elektronik - vývojář

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobnostního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí,
  • škálu 15 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce, pružnou pracovní dobu,věrnostní benefity aj.
Náplň práce:
  • vývoj elektroniky a HW,
  • vývoj nových technologií,
  • návrh a optimalizace elektronických modulů,
  • provádění simulací elektronických obvodů a tolerančních výpočtů,
  • tvorba testovací specifikace,
  • plánování a realizace ověřovacích testů (laboratorní testy, testy životnosti, EMC kompatibilita),
  • tvorba technické dokumentace a podpora při zavádění výrobku do výroby.
Požadujeme:
  • VŠ vzdělání elektrotechnického směru,
  • znalost procesu vývoje výrobku,
  • znalost práce s ECAD systémy včetně simulací el. obvodů,
  • znalost práce v SOLIDWORKS,
  • znalost AJ na pokročilé úrovni.
Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání: VŠ nebo SŠ technického směru
Preferovaný nástup: dle dohody

Expedient/ka

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobnostního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které Vás překvapí,
  • škálu 16 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce, pružnou pracovní dobu, věrnostní benefity aj.
Náplň práce:
  • práce v informačním systému,
  • zodpovědnost za správnost expedovaného výrobku,
  • komunikace s výrobou,
  • kontrola dodržování termínů výroby, 
  • spolupráce s dalšími kolegy na úseku expedice.

 

Požadujeme:
  • spolehlivost a samostatnost,
  • velmi dobré organizační schopnosti,
  • schopnost dotáhovat věci do konce,
  • časovou flexibilitu,
  • odolnost voči stresu,
  • ŘP. sk B.,
  • oprávnění na VZV velkou výhodou.
Typ pracovního vztahu: HPP
Požadované vzdělání: SOU
Preferovaný nástup: dle dohody

IT technik

Nabízíme:
  • možnost profesního i osobního růstu,
  • ocenění snahy a píle,
  • zázemí silné společnosti,
  • zajímavé zaměstnání v přátelském týmu,
  • pravidelné konzultace v rámci společnosti,
  • firemní benefity (notebook, mobil, stravenky, týden dovolené navíc, penzijní připojištění, pružná pracovní doba a další).
Náplň práce:
  • příjem IT požadavků, 
  • eskalace problémů odpovědným osobám, 
  • instalace a správa uživatelských stanic, mobilních zařízení a periferií, vzdáleně i u klientů,
  • aktivní komunikace s uživateli a řešení vzniklých problémů,
  • administrativa spojená s chodem IT oddělení, 
  • kontrola funkčnosti IT infrastruktury, 
  • podpora maloobchodních poboček v ČR a SR, 
  • tvorba dokumentace,
  • reporting,
  • znalost Linux distribuce CentOS, Ubuntu výhodou.
Požadujeme:
  • min. SŠ vzdělání, technického směru,
  • základní znalost síťových protokolů a technologií,
  • znalost desktopových operačních systémů Win.  7, 10 
  • výborná znalost MS Office,
  • znalost AJ na úrovni čtení technických dokumentací,
  • ŘP sk. B,
  • výborné komunikační schopnosti, časovou flexibilitu, proaktivní přístup,
  • ochotu učit se novým věcem, pečlivost,
  • min. praxe na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou.
Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání: SŠ s maturitou
Preferovaný nástup: dle vzájemné dohody

Strojní inženýr

Nabízíme:
  • kreativní, samostatné a perspektivní zaměstnání,
  • práci v technickém týmu stabilní dynamické české firmy působící i na mezinárodním trhu,
  • možnost vzdělávání a dalšího rozvoje,
  • přátelské pracovní prostředí,
  • závodní stravování a další firemní benefity.
Náplň práce:
  • nalézání optimálního konstrukčního řešení nových výrobků,
  • komplexní zpracování technických výkresů,
  • provádění změn ve stávající dokumentaci,
  • provádění technických výpočtů,
  • spolupráce při tvorbě technologických postupů,
  • stanovování technických podmínek,
  • inovace technické dokumentace a návrh možných zlepšení při výrobě.
Požadujeme:
  • VŠ vzdělání strojního/technického zaměření podmínkou,
  •  znalost SOLID Works podmínkou,
  •  znalost jednoúčelových strojů,
  •  schopnost týmové práce a sebevzdělávání,
  •  orientaci v práci s hliníkovými profily vítána.

 

Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání:
Preferovaný nástup: dle dohody

Technolog

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem
  • možnost profesního a osobnního růstu
  • práci plnou výzev
  • možnost věci zlepšovat a posouvat - jakékoliv inovace a proaktivitu oceňujeme
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí
  • škálu 15 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce, pružnou pracovní dobu, věrnostní benefity aj.
Náplň práce:
  • provádění snímků pracovních operací ve výrobě včetně vyhodnocení a návrhů opatření
  • na základě měření vypracovávání normativ pro jednotlivé výrobní činnosti
  • stanovování výkonové normy a souhrnné normy spotřeby času pro jednotlivé typy výrobků a řešení jejich odchylek
  • zavádění a ověřování nových postupů výroby, spolupráce na realizaci technologických změn a inovací
  • dohled nad kvalitou norem spotřeby času a dodržování metodiky normování
Požadujeme:
  • vzdělání SŠ nebo VŠ technického směru (strojírenství)
  • praxe v technologii vítána
  • nutná znalost technické dokumentace, čtení výkresové dokumentace a stanovování technologických postupů
  • technické a technologické myšlení a představivost, přesnost, preciznost
  • schopnost samostatně řešit úkoly a hledat řešení problému
  • výborná znalost práce s PC a MS Office
  • znalost práce v SolidWorks výhodou
Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání: VŠ/SŠ technického směru
Preferovaný nástup: dle dohody

Výrobní controller - junior

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobnostního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí,
  • škálu 15 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce, pružnou pracovní dobu, věrnostní benefity aj.
Náplň práce:
  • tvorba výrobkových kalkulací, sledování výsledků produktivity v interním výrobním systému,
  • dle určeného klíče provádení výpočet a hodnocení úkolové mzdy,
  • statistika výrobní produktivity,
  • odpovědnost za jednu až dvě výrobní oblasti,
  • analýza výrobních a provozních nákladů,
  • spolupráce s účetním oddělením. 
Požadujeme:
  • VŠ/SŠ nejlépe ekonomického směru,
  • orientaci v daňové oblasti (DPH, daň z příjmu),
  • velmi dobrou znalost PC, zejména MS Excel,
  • uvítáme zkušenosti z výroby,
  • zájem o oblast účetnictví,
  • loajalitu a diskrétnost,
  • pečlivost a svědomitost.
Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání: VŠ/SŠ - ekonomického směru
Preferovaný nástup: dle dohody

Vývojový konstruktér

Nabízíme:
  •  zaučení a zaškolení seniorními kolegy z týmu,
  •  kreativní, samostatné a perspektivní zaměstnání,
  •  práci v technickém týmu stabilní dynamické české firmy působící i na mezinárodním, trhu,
  •  možnost vzdělávání a dalšího rozvoje,
  •  přátelské pracovní prostředí,
  •  závodní stravování a další firemní benefity.
Náplň práce:
  • nalézání optimálního konstrukčního řešení nových výrobků,
  • komplexní zpracování technických výkresů,
  • provádění změn ve stávající dokumentaci,
  • provádění technických výpočtů,
  • spolupráce při tvorbě technologických postupů,
  • stanovování technických podmínek,
  • inovace technické dokumentace a návrh možných zlepšení při výrobě.
Požadujeme: Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání:
Preferovaný nástup: dle dohody

Zástupce vedoucího skladu

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobnostního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí,
  • škálu 15 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce, pružnou pracovní dobu,věrnostní benefity aj.
Náplň práce:
  • vykonávání dohledu nad zaskladňovaním a vyskladňováním zásob materiálu a zboží,
  • evidování aktuálního stavu zásob ve skladovém systému,
  • kontrolování objednávek, vedení předepsané dokumentace,
  • zastupování hlavního skladníka,
  • přidělování úkolů a koordinace činností v rámci skladu,
  • navrhování opatření zaměřených na optimalizaci procesů skladového hospodářství,
  • dohlížení na správnost uskladňování a manipulování se zásobami materiálu a zboží,
  • vykonávání řádné, průběžné a mimořádné inventarizace skladových zásob,
Požadujeme:
  • oprávnění na VZV,
  • zkušenost s prací ve skladu,
  • odolnost vůči stresu,
  • znalost práce na PC,
  • spolehlivost a samostatnost,
  • ŘP. sk B.
Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání:
Preferovaný nástup: dle dohody

Jihlava

Servisní a montážní technik

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • působnost v jihlavském regionu,
  • práci plnou výzev,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí,
  • spolupráci na IČO.
Náplň práce:
  • servisní a montážní činnost u zákazníka v oboru elektro,
  • montáž nových výrobků včetně jejich zapojení,
  • servis a údržba bazénů včetně bazénové technologie.

 

Požadujeme:
  • řidičský průkaz skupiny B, vlastní vozidlo,
  • zodpovědnost a spolehlivost,
  • samostatnost,
  • schopnost rychle se učit novým věcem,
  • vyučen v oboru elektro - výhodou,
  • platné oprávnění dle vyhlášky č. 50/78 min. §6 - výhodou.
Typ pracovního vztahu: IČO
Požadované vzdělání: vyučen
Preferovaný nástup: dle dohody

Osov u Hostomic

Elektrikář - montáže rozvaděčů

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobnostního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí,
  • škálu 15 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce, pružnou pracovní dobu,věrnostní benefity aj.
Náplň práce:
  • výroba rozvaděčů,
  • instalace rozvaděčů do technologických šachet u bazénů,
  • práce pouze na dílně.
Požadujeme:
  • zájem o elektro,
  • vyučení v oboru velkou výhodou,
  • platnou vyhlášku 50, §6 - výhoda nikoliv podmínka,
  • pečlivost, spolehlivost, ochotu a přátelskou povahu.
Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání: SOU
Preferovaný nástup: dle dohody

Operátor interního call centra - pasivní linka

Nabízíme:
  • zázemí stabilní společnosti s mezinárodním přesahem
  • profesní i osobnostní růst 
  • zajímavou pracovní náplň
  • skvělé kolegy a přátelské nadřízené
  • 5.týden placené dovolené navíc, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní benefity aj. 
Náplň práce:
  • telefonický kontakt se zákazníky ALBIXON
  • administrativní činnost 
  • řešení problémů dle daného callscriptu (reklamace, zajišťování  náhradních dílů, stavební přípravy)
  • poradenství klientům
Požadujeme:
  • řečový projev bez vady řeči
  • znalost práce na PC
  • prozákaznický přístup
  • radost z telefonování
  • zkušenosti z oblasti péče o zákazníky výhodou
Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání: SOU, SŠ
Preferovaný nástup: dle dohody

PRODUKTOVÝ SPECIALISTA pro oblast ZDRAVÉ VÝŽIVY

Nabízíme:
  • stabilní a perspektivní práci v prestižní české firmě s mezinárodním kreditem,
  • možnost osobního i profesního růstu,
  • neformální pracovní kolektiv, přátelské kolegy i nadřízeného,
  • atraktivní mzdové ohodnocení,
  • možnost naštívit mnoho zajímavých míst po celém světě,
  • využití cizích jazyků,
  • škálu dalších 15 benefitů - mj. dovolená navíc, příspěvek na stravování, očkování proti chřipce, příspěvek na penzi atd.
Náplň práce:

Pro naši divizi HIMALYO hledáme nadšeného spolupracovníka a kamaráda, který si libuje ve zdravé výživě, a který bude mít na starosti:

  • aktivní vyhledávání výrobců, pěstitelů a zpracovatelů nových zdravých plodin,
  • komunikace s obchodními partnery,
  • navrhování vhodných kombinací a úprav plodin a surovin (džusy, marmelády atd.),
  • podíl na grafické a marketingové tvorbě produktů, nově přijatých do portfolia nabízeného zboží,
  • sledování nových trendů v oblasti zdravé výživy a zdravého životního stylu,
Požadujeme:
  • zkušenosti z oblasti potravinářství,
  • obchodního ducha,
  • zkušenosti s vedením obchodních jednání,
  • ochotu cestovat,
  • nadšeného a pozitivně naladěného týmového hráče,
  • komunikativní angličtinu,
  • zájem o oblast zdravé výživy,
Typ pracovního vztahu: HPP
Požadované vzdělání:
Preferovaný nástup: dle dohody

Skladník

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobnostního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí,
  • škálu 15 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce, pružnou pracovní dobu,věrnostní benefity aj.
Náplň práce:
  • příjem, skladování a výdej materiálu a zboží,
  • vstupní kontrola,
  • expedice,
  • evidence v informačním systému.
Požadujeme:
  • oprávnění na VZV,
  • znalost práce na PC,
  • spolehlivost a samostatnost,
Typ pracovního vztahu: HPP
Požadované vzdělání: Středoškolské odborné bez maturity
Preferovaný nástup: dle dohody

Výrobní controller - junior

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobnostního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí,
  • škálu 15 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce, pružnou pracovní dobu, věrnostní benefity aj.
Náplň práce:
  • tvorba výrobkových kalkulací, sledování výsledků produktivity v interním výrobním systému,
  • dle určeného klíče provádení výpočet a hodnocení úkolové mzdy,
  • statistika výrobní produktivity,
  • odpovědnost za jednu až dvě výrobní oblasti,
  • analýza výrobních a provozních nákladů,
  • spolupráce s účetním oddělením. 
Požadujeme:
  • VŠ/SŠ nejlépe ekonomického směru,
  • orientaci v daňové oblasti (DPH, daň z příjmu),
  • velmi dobrou znalost PC, zejména MS Excel,
  • uvítáme zkušenosti z výroby,
  • zájem o oblast účetnictví,
  • loajalitu a diskrétnost,
  • pečlivost a svědomitost.
Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání: VŠ/SŠ
Preferovaný nástup: dle dohody

Údržbář areálu firmy

Nabízíme:
  • zázemí stabilní české společnosti,
  • zajímavé a perspektivní zaměstnání,
  • možnost profesního i osobního růstu,
  • zajímavé platové podmínky,
  • zaměstnanecké výhody (závodní stravování, týden dovolené navíc, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní benefity aj. )
Náplň práce:
  • zabezpečení veškerých činností spojených s provozem budovy,
  • technická údržba provozoven a nemovitostí,
  • stavební činnost,
  • odstraňování závad a havárií.

 

Požadujeme:
  • řidičský průkaz skupiny B,
  • osobnost typu "Ferda mravenec", který se nezalekne žádné práce a žádného řemesla,
  • manuální zručnost,
  • technické znalosti a dovednosti,
  • zodpovědnost a spolehlivost,
  • samostatnost,
  • vysoké pracovní nasazení,
  • aktivní přístup.
Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání: střední odborné
Preferovaný nástup: dle dohody

Pardubice

Elektrikář/Servisní a montážní technik

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobnostního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí,
  • škálu 15 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce, pružnou pracovní dobu,věrnostní benefity aj.
Náplň práce:
  • servisní a montážní činnost u zákazníka v oboru elektro,
  • montáž nových výrobků včetně jejich zapojení,
  • servis a údržba bazénů včetně bazénové technologie.
Požadujeme:
  • vyučen v oboru elektro,
  • platné oprávnění dle vyhlášky č. 50/78 min. §6,
  • praxi v oboru velkou výhodou, ne však podmínkou,
  • řidičský průkaz skupiny B, 
  • zodpovědnost a spolehlivost,
  • samostatnost,
  • schopnost rychle se učit novým věcem a ochotu zastupovat kolegy ze servisního oddělení.
Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání: SOU
Preferovaný nástup: dle dohody

Praha 5

Analytik obchodu

Víš co je to selský rozum? Máš logické uvažování a matematika u Tebe neskončila u malé násobilky? Excel pro Tebe není problém? Excel pro Tebe není nepřítel, ale poslušný sluha?

Pak Tě uvítáme mezi námi! Super parta na obchodním oddělení firmy ALBIXON čeká na Tebe! Hledáme analytika obchodu.

Neváhej tvořit budoucnost evropské jedničky ve světě bazénů a zastřešení! Přijď pracovat do firmy, kde není nic nemožné.

Nejsme firma pro škrobené límečky, nejsme žádný korporát, jsme firma, kde šikovný člověk dokáže neuvěřitelné věci.
Nevěříš? Tak se zeptej Tvého potencionálního nadřízeného – obchodního ředitele, ať Ti řekne, jaké to je, když se z pozice „asistenta“ stal obchodním ředitelem! To nejsou pohádky, to je v ALBIXONu realita. Mimochodem – Tomáš Baťa to dělal stejně a celkem se mu to vyplácelo. A jím se také snažíme inspirovat.


Tvůj pracovní den bude především o:

  • shromažďování informací o trhu a analyzování potřeb zákazníků
  • předkládání výsledků analýzy nadřízenému
  • vymezování okruhů perspektivních výrobních a obchodních aktivit na základě výzkumu trhu
  • hodnocení výsledků analýz, navrhování tržních segmentů, krátkodobých a dlouhodobých plánů
  • navrhování doporučení pro další strategii
  • zpracování analýz tržeb a konkurence
  • monitoringu trhu
  • přípravě obchodních modelů
  • tvorbě reportů
  • spolupráce na přípravě podkladů pro management společnosti

A proč to potřebujeme?

Prodávat umíme. Nicméně Tvé analýzy by se nám hodily k našemu dalšímu rozvoji a růstu.

A co za to?

Jak sis již přečetl/a – nejsme korporát. Pokud se nám budeš líbit (a my Tobě), na podmínkách se určitě domluvíme a dokážeme Tě nadchnout!

Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání:
Preferovaný nástup: dle dohody

IT specialista

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem
  • možnost profesního a osobnního růstu
  • práci plnou výzev
  • možnost věci zlepšovat a posouvat - jakékoliv inovace a proaktivitu oceňujeme
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí
  • škálu 15 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce, pružnou pracovní dobu, věrnostní benefity aj.
Náplň práce:
  • instalace a správa uživatelských stanic, mobilních zařízení a periferií, vzdáleně i u klientů,
  • instalace a správa serverů Windows a Linux,
  • správa MS Active Direcoty, MS Exchange, TS, WSUS
  • konfigurace a správa síťových prvků,
  • správa virtuálního prostředí VMWare,
  • správa MS SQL serverů
  • aktivní kontrola funkčnosti IT infrastruktury, zálohování, vytíženosti sítě apod.
  • vytváření skriptů batch, VBS, PowerShell
  • implementace nových SW
  • podpora maloobchodních poboček v ČR a SR, 
  • spolupráce s kolegy v týmu na nových IT projektech
  • tvorba dokumentace,
  • reporting
Požadujeme:
  • min. SŠ vzdělání, technického směru,
  • pokročilá znalost síťových protokolů, VPN prostředí a síťové problematiky
  • administratorská znalost serverových operačních systémů Windows Server 2008 R2, 2012, Linux Debian, CentOS
  • výborna znalost desktopových operačních systémů Win.  7, 10 
  • základní znalost MS SQL
  • výborná znalost MS Office
  • znalost AJ na úrovni čtení technických dokumentací,
  • ŘP sk. B,
  • obecný přehled v IT technologiích a novinkách
  • nadšení pro práci a zápal při řešení problémů
  • výborné komunikační schopnosti, časovou flexibilitu, proaktivní přístup,
  • ochotu učit se novým věcem, pečlivost,
  • min. praxe 2 roky na obdobné pozici 
Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání: min. SŠ technického směru
Preferovaný nástup: dle dohody

Junior Sales Manager AJ/NJ

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobního růstu,
  • využití znalosti cizých jazyků na denní bázi,  
  • práci plnou výzev,
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí a bude motivovat,  
  • škálu 15 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce, pružnou pracovní dobu, věrnostní benefity aj.
Náplň práce:
  • kompletní administrativní podpora obchodníků zahraničního obchodu (smlouvy, reklamace, logistika, fakturace),
  • obchodní administrativa,
  • zpracování dokladů v informačním systému, 
  • spolupráce napříč celým oddělením zahraničního obchodu,
  • nárazové a příležitostné zastupování obchodníků, spolupráce na organizaci veletrhů a výstav.
Požadujeme:
  • aktivní znalost AJ a NJ podmínkou,
  • znalost práce na PC MS Office,
  • organizační schopnosti,
  • schopnost stanovování si priorit,
  • samostatnost v rozhodování,  
  • spolehlivost a pečlivost.
Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání:
Preferovaný nástup: dle dohody

Reklamační technik

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobnního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • možnost věci zlepšovat a posouvat - jakékoliv inovace a proaktivitu oceňujeme, 
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí,
  • škálu 15 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce, pružnou pracovní dobu, věrnostní benefity aj.
Náplň práce:
  • administrativní řízení reklamací,
  • posuzování oprávněnosti reklamací zákazníků,
  • návrhy na řešení a předcházení možných reklamací,
  • zpětná vazba zejména pro úseky výroby a obchodu,
  • dohody se zákazníky.
Požadujeme:
  • technické vzdělání nebo zkušenosti na technické pozici, (stavebnictví nebo kovovýroba), 
  • schopnost jednání se zákazníky, schopnost argumentace,
  • zkušenosti s reklamacemi velkou výhodou,
  • asertivitu ať již přirozenou nebo vyškolenou, trpělivost, pečlivost,
  • ochotu cestovat,
  • základní právní povědomí,
  • aktivní ŘP. sk. B,
  • PC MS Office.
Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání:
Preferovaný nástup: dle dohody

Specialista marketingu

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobnostního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí,
  • škálu 15 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce, pružnou pracovní dobu,věrnostní benefity aj.

 

Náplň práce:
  • příprava náborových kampaní od konceptů až po realizaci,
  • správa kariérních stránek,
  • příprava účasti na personálních veletrzích,
  • správa sociálních sítí z pohledu HR,
  • interní marketing,
  • úzká spolupráce mezi marketingem a HR oddělením,
  • stylistika a obsahová náplň inzerátů,
  • pořádání interních eventů.

 

Koho hledáme:

  • hledáme kreativního marketéra s přehledem z HR, který nám do ALBIXONu přinese svěží vítr a zkušenosti z oblasti HR marketingu,
  • parťáka, který se s nápady nedrží příliš při zemi - má vize, cíle a dokáže flexibilně reagovat na vývoj trhu,
  • pracovitého pohodáře, kterému jde práce od ruky a má velmi dobré organizační schopnostmi,
  • tahouna se zkušenostmi v oblasti recruitmentu a interního marketingu,
  • někoho, kdo se rychle začlení do zavedeného marketingového a HR týmu a stane se pravým ALBIXOŇÁKEM tělem i duší.
Požadujeme:
  • VŠ vzdělání se zaměřením na marketing,
  • velmi dobrou komunikační i prezentační úroveň,
  • organizační schopnosti,
  • pečlivost,
  • cílevědomost,
  • schopnost kritického pohledu a sebereflexe,
  • oceníme kreativní přístup a neustálé vymýšlení nových, efektivních kanálů komunikace.
Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání:
Preferovaný nástup: dle dohody

Specialista správy pohledávek a závazků

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí,
  • škálu 15 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce, pružnou pracovní dobu, věrnostní benefity aj.
Náplň práce:
  • specialista správy pohledávek a závazků komplexně řeší pohledávky od dlužných obchodních partnerů a současně kontroluje plnění závazků firmy
  • je jedním z tvůrců systému řízení pohledávek a závazků
  • vyjednává postup řešení úhrady pohledávek po splatnosti s dlužníky, sestavuje harmonogram splátkového kalendáře, připravuje podklady pro vymáhání pohledávek pro advokátní kancelář
  • zpracovává analýzy a informace pro vedení společnosti o celkovém stavu pohledávek a vybraných závazků

 

 

Požadujeme:
  • SŠ vzdělání s maturitou     
  • zkušenost s prací správy pohledávek a závazků výhodou
  • dobré komunikační a argumentační dovednosti, umění naslouchat, jednat pohotově,
  • spolehlivost, přesnost a pečlivost
  • práci s MS Office na uživatelské úrovni
  • ochotu učit se novým věcem

 

Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání:
Preferovaný nástup: dle dohody

Webový frontend vývojář

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • možnost profesního a osobnostního růstu,
  • práci plnou výzev,
  • neformální prostředí a přátelský kolektiv,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí,
  • škálu 15 různých firemních benefitů: týden dovolené navíc, závodní stravování, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, očkování proti chřipce, pružnou pracovní dobu,věrnostní benefity aj.
Náplň práce:
  • údržba a rozvoj webových stránek a aplikací společnosti,
  • se zaučením Vám pomůže zkušený tým programátorů.
Požadujeme:
  • schopnost samostatné, ale i týmové práce,
  • znalost programovacích standardů a jejich dodržování,
  • zkušenost se šablonami,
  • Javascript,
  • HTML5,
  • CSS3,
  • AJ na úrovni porozumění technické dokumentace,
  • spolehlivost, pečlivost a ochotu učit se nové věci.

Výhodou:

  • zkušenost s NETTE,
  • zkušenost s Grunt, Gulp, Less,
  • zkušenost s Git/SVN,
  • zkušenost s jQuery,
  • zkušenost s React
  • zkušenost s Bootstrap, Materialize, nebo jiným CSS frameworkem,
  • zkušenost s CSS animacemi,
  • zkušenost s animacemi pomocí javascriptu,
  • zkušenost s UX a UI,
  • zkušenost s Adobe Photoshop,
  • zkušenost s AJAX.
Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání: min.SŠ
Preferovaný nástup: dle dohody

Webový vývojář

Nabízíme:
  • možnost seberealizace,
  • ocenění snahy a píle
,
  • zázemí silné společnosti
,
  • zajímavé zaměstnání v přátelském týmu,

  • pravidelné konzultace v rámci společnosti,
  • firemní benefity (notebook, mobil, stravenky, týden dovolené navíc, penzijní připojištění, pružná pracovní doba a další).
Náplň práce:
  • údržba a rozvoj webových stránek a aplikací společnosti, 
  • se zaučením Vám pomůže zkušený tým programátorů.
Požadujeme:
  • schopnost samostatné, ale i týmové práce,
  • znalost programovacích standardů a jejich dodržování,
  • PHP OOP,
  • MySQL nebo PgSQL,
  • Javascript,
  • HTML5,
  •  AJ na úrovni porozumění technické dokumentace,
  • spolehlivost, pečlivost a ochotu učit se nové věci.

Výhodou: 

  • zkušenost s NETTE,
  • zkušenost s Dibi, Doctrine2 nebo Nette database,
  • zkušenost s SOAP/WSDL,
  • zkušenost s Grunt, Gulp, Less,
  • zkušenost s Git/SVN,
  • zkušenost s jQuery,
  • zkušenost s React,
  • zkušenost s Elasticsearch.

 

Typ pracovního vztahu: hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání: min.SŠ
Preferovaný nástup: dle dohody

Zlín

Servisní a montážní technik

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti s mezinárodním kreditem,
  • působnost ve zlínském regionu,
  • práci plnou výzev,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které vás překvapí,
  • spolupráci na IČO.
Náplň práce:
  • servisní a montážní činnost u zákazníka v oboru elektro,
  • montáž nových výrobků včetně jejich zapojení,
  • servis a údržba bazénů včetně bazénové technologie.
Požadujeme:
  • řidičský průkaz skupiny B, vlastní vozidlo,
  • zodpovědnost a spolehlivost,
  • samostatnost,
  • schopnost rychle se učit novým věcem,
  • vyučen v oboru elektro - výhodou,
  • platné oprávnění dle vyhlášky č. 50/78 min. §6 - výhodou.
Typ pracovního vztahu: IČO
Požadované vzdělání: vyučen
Preferovaný nástup: dle dohody

České Budějovice

Servisní a montážní technik

Nabízíme:
  • zázemí dynamicky rostoucí společnosti mezinárodním kreditem,
  • působnost v českobudějovickém regionu,
  • práci plnou výzev,
  • atraktivní mzdové ohodnocení, které Vás překvapí,
  • spolupráci na IČO.
Náplň práce:
  • servisní a montážní činnost u zákazníka v oboru elektro,
  • montáž nových výrobků včetně jejich zapojení,
  • servis a údržba bazénů včetně bazénové technologie.
Požadujeme:
  • řidičský průkaz skupiny B, vlastní vozidlo,
  • zodpovědnost a spolehlivost,
  • samostatnost,
  • schopnost rychle se učit novým věcem,
  • vyučen v oboru elektro - výhodou,
  • platné oprávnění dle vyhlášky č. 50/78 min. §6 - výhodou.
Typ pracovního vztahu: IČO
Požadované vzdělání: vyučen
Preferovaný nástup: dle dohody

Bc. Jan Kraml
Personální manažer
M: 773 785 901
E:

Lucie Bernardová
Specialistka náboru
M: 778 747 267
E:


Chcete mít přehled o aktualně volných pozicích? Sledujte nás na LinkedIn.

JSME BLÍZKO

Trávit dlouhé hodiny života dopravou do a z práce nemusí být Tvou volbou. My chceme, aby byli naši lidé spokojení a měli to do práce blízko. I proto jsme naše výrobní závody vybudovali v Hořovicích a Osově. Jsme prostě lokální patrioti. Toužíš-li po místě v Praze, stále je tu možnost pracovat na centrále v Malé Chuchli.

PROČ STOJÍ ZA TO U NÁS PRACOVAT?

JSME NEOBYČEJNÁ A VYSPĚLÁ FIRMA Každoročně splníme sen o vlastním bazénu nebo o pohodlí zastřešené terasy tisícům lidí. Z garáže jsme se za čtvrt století rozrostli na 65 000 m2 výrobní plochy, vyšvihli se na evropskou špičku a rozhodně se nehodláme zastavit a odpočívat. Produkujeme špičkové výrobky vyvíjené v nejnovějších programech a vyráběné pomocí prvotřídních technologií. CNC stroje, 3D tiskárny, největší prášková lakovna ve střední Evropě, vlastní vývojové oddělení a množství patentově chráněných výrobků. Výrobkové certifikáty kvality jsou samozřejmostí.

JSME FAJN PARTA V letošním průzkumu zaměstnanecké spokojenosti naši lidé nejvíce zmiňovali skvělý kolektiv (a hned na druhém místě zajímavou a smysluplnou práci).

LIDÉ JSOU U NÁS SPOKOJENÍ Průměrná délka pracovního poměru u nás je osm let.

MÁME BEZVADNÉ BENEFITY Stravenky Ti dneska dá skoro každý. Ale která firma Ti zdarma zapůjčí loď na vodáckou dovolenou? Kde Ti nabídnou výbornou jídelnu s kantýnou, týden dovolené navíc nebo třeba firemní výrobky s 80% slevou, penzijní připojištění, věrnostní bonusy a mnoho dalších?

MÁME MÍSTO PRO KAŽDÉHO Ať už hledáš pozici ve výrobě, administrativě, obchodu nebo máš zájem o vysoce odborné pozice pro konstruktéry, normovače nebo strojní inženýry. Stačí si vybrat.

Kariéra

Vizí společnosti ALBIXON a.s. je pracovat podle zásad Tomáše Bati.

Průběh výběrového řízení:

Náš tým je připraven seznámit Vás přímo v našich prostorách se vším, co práce v naší společnosti obnáší. Bude nám potěšením Vás na vlastní oči přesvědčit o tom, že máme co nabídnout každému, kdo chce pracovat pro největšího výrobce bazénů a zastřešení v Evropě.

Výběrové řízení probíhá následujícím způsobem:

Vyplnění dotazníku uchazeče o zaměstnání: před samotným výběrovým řízením Vás požádáme o vyplnění podrobného dotazníku uchazeče o zaměstnání. Řádné vyplnění odpovědí nám pomůže lepší představě o Vaší osobě a urychlíme tím postup v samotném výběrovém řízení.

1. kolo výběrového řízení: v 1. kole se uchazeč potkává s personálním manažerem, který ho seznámí se společností, způsobem řízení práce, produkty, projekty a detailech náplně práce dané pozice. Stejně tak je seznámen se systémem odměňování a hodnocení. Součástí vstupního rozhovoru je i prezentace uchazeče, na které má možnost se představit, popsat svoji dosavadní kariéru, vzdělání, zkušenosti apod. Součástí některých úvodních kol na vybrané pozice (např. IT, obchodníci se znalostí cizího jazyka, účetní), může být i speciální test (zaměřen např. na odborné, jazykové, obchodní znalosti). Tento test nám má ukázat, na jaké úrovni se uchazeč v požadované oblasti pohybuje. Testy jsou připraveny v rozsahu zhruba jedné hodiny. 1. kolo výběrového řízení trvá obvykle 1 hodinu, maximálně 2 včetně případného testu.

U vybraných pozic dle uvážení personálního manažera je možno si vyžádat vypracování případové studie.

2. kolo výběrového řízení: úspěšní uchazeči postupují do 2. kola, kterého se účastní případný přímý nadřízený či další spolupracovníci z týmu. Obvykle toto kolo bývá i kolem závěrečným. Obsah rozhovoru je obdobný jako v kole úvodním, je více zaměřen na specifikaci pozice a podmínky spolupráce.

Pokud uchazeč projde úspěšně obě kola výběrového řízení, nic již nebrání zahájení spolupráce, podepsání pracovní smlouvy a nástupu do společnosti ALBIXON a.s.

ZÁKAZNICKÁ LINKA
477 07 07 11
PO - PA : 8 - 19
Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. O cookies